Special tribute to Arwah Blogger Unrestmind @ Hisham

Posted on May 4, 2010

0


Semoga kami kenang kamu dalam doa kami.

Tribute from bloggers. Thanks to all who dedicated entries to him. Aku yang baca pun rasa terharu ramai antara kita yang tersentuh dengan kehadiran unrestmind di dunia BLOG ini.

Sedih masih dirasai.

*kenangan terakhir bersama arwah

Antara kata-kata atau entri para bloggers untuk arwah

Boneka tak sakit – Antara kenalan yg aku syg telah pergi, Beostanual Hisham Sheikh Othman aku mintak semua yg mengenali dia sedekahkah Al-fatihah. aku tau ramai syg kan dia! walaupown dia kdng2 lucah. dia selalu nasihat aku pasal hal Agama dan igtkan supaya jgn tinggal solat. bagi aku dia seorang yg peyanyang.

Kapten- Sesiapa yang mengenalinya pasti tahu dia berhati lembut dan caring. Boneka kata dia seorang penyayang.


Solehah –Memang sangat memeranjatkan berita ni.


-alie- Beliau adalah seorang bloggers yang sangat baik dan mesra.


kakinakl – Beliau pernah  juga masuk ke blog akak.  Sedihnya.


Rhapsody Lin –
nursarah – 
farid fernandez –
aku beskot –
frodo baggins –
hanie –


dahlia Dan bila aku check2 profile dia, dia juga merupakan Follower Blog ni..dan memang seingat aku kami pernah juga berbalas komen di blog.


aloyparadoks selaku penyampai berita ini.


Nur –
yanieputrajaya –
hudaluna –
nurfarhanaabdullah –
seimura –
Pocket – 
Bro Framestone –
patungcendana – 
honeybunny –
ezzati –


sI tEdI – Bro, kamu tetap dalam ingatan kawan-kawan. Kamu tetap kawan yang baik di hati kami. Walau tidak pernah berjumpa, aku pasti blogger-blogger yang mengenali kamu bersetuju jika aku katakan kamu seorang kawan yang di senangi dan di hormati. 


fairylily  Arwah merupakan tuan punya blog http://unrestmind57.blogspot.com/ yg ada dalam bloglist saya dan antara blogger yang pernah/kerap meninggalkan komen dalam blog ni. Memang sedih sangat, walaupun hanya kenal di alam maya. Entri terakhir arwah adalah pada 22 Mac 2010. Dan pada tarikh yang sama inilah komen terakhir beliau di blog ni Sebenarnya, saya memang merancang nak minta alamatnya bila dia aktif berblog kembali coz nak poskan hadiah perkahwinan dia. Hajat yang tak kesampaian….


Encik Amin – 
seroja jingga –
abe long –
Fhad –
Cahaya chenta –
cikepal –

Lumut – .marilah kita sama-sama sedekah kan Al-Fatihah…..menitis airmata saya…ntah kenapa walaupun tidak pernah bersemuka dengan beliau secara nyata….tapi perkenalan singkat,kata-kata semangat dan nasihat dari beliau buat saya terasa kehilangannya….Al-Fatihah…semoga rohnya dicucuri rahmat dan kita doakan isteri dan ahli keluarga arwah tabah atas kehilangannya…


Razman – 
Shapikapikabon –
Ery farieha
Natasha
hazel ruslan –


joegrimjow – kagum dengan dia,
kalau blogger baru lain
dengar ayat yang bunyi poyo macam ni
terus akan bermusuh dengan kita
tapi dia tidak
dia ambil nasihat ini dan entry dia berikutnya
cukup best untuk dibaca, kena dengan jiwa saya
dan followernya bertambah ramai selepas itu

sweet hisham ni
dia ada buat video untuk saya dalam 
entry ini

KAWIE – sebagai orang paling rapat dengannya..

Akhir kata..

biar kami pernah bergaduh dalam YM.. pernah berdebat sampai aku panas jugak la.. tapi bro memang cool.. tahu di mana nak stop dan meminta maaf.

walaupun pernah katakan aku berfikiran sempit.. mase itulah aku rasa nak lempang kamu dan putuskan kawan dan seterusnya engkau menerima kritikan bertubi-tubi dari aku tanpa belas kasihan melalui ym…

tapi..

kamu menerima setiap kritikan itu dengan cara positif dan masih boleh berlawak.

terima kasih kepada kamu, kerna menjemput ke kenduri kahwin kamu.. menemukan aku kepada blogger-blogger lain di majlis itu…

tak sangka…… itulah kali terakhir ku berjumpa dengan kamu.

semoga kamu tenang di sana. tapi ku yakin kamu tetap di hati setiap blogger yang mengenali kamu.

al-fatihah bro.

ada yang minta kontek number keluarga si arwah
antaranya abang die… Sheikh Rosli – 019-2124919


Posted in: Kematian sahabat