Day 4 – Something I have to forgive someone for

Posted on August 5, 2010

0


Korang rajin membaca kan? Sila baca entri-entri berikut untuk memahami ape yang ingin sampaikan untuk cabaran hari ke-empat ini.

jardin jirda 1
jardin jirda 2
jardin jirda 3
jardin jirda 4
jardin jirda 5
jardin jirda 6

Jardin jirda feedback

Dah ke?

Ok.

Aku sampai sekarang tak pernah jenguk blog si jantan ke*@*@t tuh. Oppss.. teremo plak. Salah aku jugak sebab membiarkan hati aku digula-kapaskan oleh beliau. Heee…

Malu pun ada apabila dikenang balik. Dulu rasa macam dah lama kenal. Sekarang dia dah jadi seseorang yang langsung tidak dikenali. A stranger.

 Gambar kredit to nur farhana.

Apapun, aku dah lupakan dia. Dan perbuatan dia itu. Just hope he doesn’t do it to other female bloggers. 


PS: ada orang bertanya apakah yang dimaksudkan Cabaran 30 hari itu. Untuk mereka yang bertanya.. sila klik ke gambar sebelah kanan blog itu… nak buat pun boleh.. ehehe.. jgn lupa maklumkan aku supaya aku boleh baca.. =p

Advertisements